Im Nearly There !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lost in space
Banned
Joined
Dec 7, 2001
Messages
56
Best answers
0
please please please please help me .i am trying to make a map and Darkness helped me wiv the loading bit .cheers :devil: but once i have made the level and have loaded it and it asks me who i want to be when i pick someone it goes back out to the console and loads the level again please help me and tell me how to do it ,it is christmas:)
thanks.
 
New Member
Joined
Nov 25, 2001
Messages
126
Best answers
0
did that to me too i think it only does that when you run it in worldcraft put the level into esf and run it unless you already have then ill shutup
 
Lost in space
Banned
Joined
Dec 7, 2001
Messages
56
Best answers
0
k i will try now i will prob **** esf knowing my luck so ifi ts no prob can u tell me how?
 
Lost in space
Banned
Joined
Dec 7, 2001
Messages
56
Best answers
0
nope it worked!!!!!!!!! :) thanks 4 the help m8 i is going to make a class map now cuz i is skint so i cant go out and i have stuff to dl so i cant go on map .once done i will put picks on.
 
New Member
Joined
Nov 25, 2001
Messages
126
Best answers
0
now i have a problem when i compile the map intot he esforces map file it dosnt appear on the map list in game therefore i cant play it
can someone help me now
 
Lost in space
Banned
Joined
Dec 7, 2001
Messages
56
Best answers
0
YEP mate i got that same problem first time it worked for me then since then thry wont show up in the create game maps!!!!! did u try putting esf_mapname ?
 
New Member
Joined
Nov 25, 2001
Messages
126
Best answers
0
i did but then i changed it ill try that again and leave it for a bit

By the way you are the only person ever to respond to a plea for help form me everyone else just ignores everybody else around here its shit so cheers
 
Lost in space
Banned
Joined
Dec 6, 2001
Messages
23
Best answers
0
im not shit, i respond to ur pleas, just not in avery helpfull way. But thats only beacue i dont know how to help. if i did i would.
 
Lost in space
Banned
Joined
Dec 6, 2001
Messages
23
Best answers
0
spam, spam spam spam

s specialy
p prepared
a american
m meats

U know its true.
 
Lost in space
Banned
Joined
Dec 7, 2001
Messages
56
Best answers
0
uh were loosing the subject a bit HOW DO WE MAKE OUR MAPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
New Member
Joined
Nov 25, 2001
Messages
126
Best answers
0
yeah shutup bob go open a spam forum for a bit ill join ya later
still got the same problem shop
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top