New Member
Joined
Aug 1, 2003
Messages
20
Best answers
0
I have succesfully found a working dragonball af ssj5 goku model someone has made. I have also found a golden oozaru of vegeta that is normal size (i think). Anyway i dun think i can release the model url due to some restrictions of this forums, and i have no idea who made these models for esf. Yes the ssj5 works on current esf but the oozaru i cant get it to work. There is a pic on the site where i got it though. So obvously it has to work but im toodumb to work it. I think i need some sort of permission by the moderators to release the url of the models. As soon as i do ill gladly post the url for the sites.
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Jan 17, 2003
Messages
1,276
Best answers
0
As long as you have permition and give proper credits you can release anything btw post a pic :D so we can have an eyecandy.
 
New Member
Joined
Aug 1, 2003
Messages
20
Best answers
0
ok jus so u know as soon as I post these pics...ur gonna want them REAL bad. I took screenys of the ssj5 ingame, and the gold oozaru thingy from the site brb ill upload
 
New Member
Joined
Aug 1, 2003
Messages
20
Best answers
0
obviously it was created by bebi_vegeta. u can get the oozaru there, but good luck trying to get it to work, if u do get it towork plz post a reply on this thread telling everyone how to cuz i know how much u guys want this :)
 
New Member
💻 Oldtimer
★ Black Lounger ★
Joined
Apr 23, 2003
Messages
3,913
Best answers
0
dang a quad post, thats got to be a record, and im betting that that ssj5 goku is more of an edit of anything, with a new skin, it looks liek its got some of azn's, some of shijings candy cloud goku, (i cant say shijing made all of it though, i just dont know, )

and a lil bit of the esf vegeta in it
 
New Member
Joined
Aug 1, 2003
Messages
20
Best answers
0
first off af is a fan created...stuff...and it aint real...:( second i dunno nutzy but ur probably right so if anyone wants jus post!!
 
New Member
💻 Oldtimer
★ Black Lounger ★
Joined
Apr 23, 2003
Messages
3,913
Best answers
0
yes i am right ;D , i looked at the skinmaps,
 
New Member
Joined
Aug 1, 2003
Messages
20
Best answers
0
do any of u actually know how to work the oozaru? id appreciate it if someone told meh :)
 
New Member
Joined
Aug 1, 2003
Messages
20
Best answers
0
wtf....

read the thread over...i never claimed it was mine, i said if anyone wanted it (reading around the forums many ppl look for this model) so i KINDLY offered to post. i dunno wut ur talkng about, me editing..? bah!
 
New Member
💻 Oldtimer
★ Black Lounger ★
Joined
Apr 23, 2003
Messages
3,913
Best answers
0
i never said you edited it, i said that that model was an edit, wether or not you did it wasnt the concern of my post


if it matters to anybody i fixed the oozaru model, i just had to recompile mine,
 

Bolteh2

B
Guest
anonimous, im gonna warn you not for doubleposting, not for trippleposting, BUT for quartetposting (or whatever -> 4 times :p)

have a ncie warning, dont do it again
 
New Member
💻 Oldtimer
★ Black Lounger ★
Joined
Apr 23, 2003
Messages
3,913
Best answers
0
maybe the head is, but the legs and hands are from the esf vegeta, and it carries alot of other commonly ripped esf skins, its alot less of a bfp rip than you think
 
New Member
Joined
Jul 17, 2003
Messages
49
Best answers
0
...i have that ssj5 model...i dont know the name of the site, but it has ssj5, ultra ssj5, spawn, bojack trunks, brolly trunks(1st movie) and i think golden oozuru...just go to google and typen in esf ssj5 model, and the site is like some half-ass fan site...the web-site is tripod.lycos.com/malerof a something or another...i dont know how the rest of the site does...but yeah there ya go! hope it helps!

edit: almost forgot, it also has a ssj3 trunks and gt trunks!
 
Force Pit Member
✔️ HL Verified
Joined
Mar 26, 2003
Messages
435
Best answers
0
Hmmm just tried the oozaru model now. Not too bad but definately a BFP rip. (no credit is even given in the readme.) Personally I think whoever did it should have stuck with the original BFP skin and not tried to recreate it.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top