***est Drawing ever OMG i Need to go to the bathroom

New Member
Proud owner of HL
💻 Oldtimer
Joined
Jun 17, 2003
Messages
3,399
Best answers
0

don't make fun of my my digital pen isn't working right(Think i drop it in the toilet)
Dare Laugh and i kill you forever!
 
New Member
Proud owner of HL
💻 Oldtimer
Joined
Jun 17, 2003
Messages
3,399
Best answers
0
hmmmmmm maybe host? Dunno
 

Eon

TeeHee
💻 Oldtimer
Joined
Dec 20, 2002
Messages
5,342
Best answers
0
It's because the URL has a word that the forum censores out. replace with the asterisks with a word that kinda looks like hay...

it's pretty cool,better than what I could do :p
 
New Member
Proud owner of HL
💻 Oldtimer
Joined
Jun 17, 2003
Messages
3,399
Best answers
0
its da ***est drawing ever and i mean it
and u quite scare me i thought u were going to close da thread lol im scared again MAMAMA Theres a guy talking to me and he said hes going to **** me up.WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hE DID MOM KILL HIM WITH MY STUFF ANIMALS X_X
 

CM

Lost in space
Banned
💻 Oldtimer
Joined
May 6, 2003
Messages
1,763
Best answers
0
wrong forum, this should be in the coding and bug report forum :)
 
New Member
Proud owner of HL
💻 Oldtimer
Joined
Jun 17, 2003
Messages
3,399
Best answers
0
you dont like me when i get angry.............
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Jan 17, 2003
Messages
1,276
Best answers
0
ROFL THAT DRAWING LOL!!!!!! Hey did you just Quote Peter Griffin!! "You don't like me when im angry people don't like it when im angry"
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 14, 2003
Messages
1,397
Best answers
0
Ahh the Family Guy :laff: anyways hmm OMG *Me hopes you meant to draw it like that o_O* J/K I like it because it makes me Laugh.
 
New Member
Joined
Jan 27, 2003
Messages
918
Best answers
0
Looks pretty good when you draw with a broken digipen....but yet again....the hair is humongous....hehe I got some exercises to do again :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top