logo

  1. TehMuffinMan

    shmiggly wiggly logo :O

    first time ive touched photoshop since this C&C for teh lameness? and the little pic in the corner was inspired by prozac :O
  2. S

    first try at a personal logo...

    well yeah i want a logo for me, so i made this, i need crits, if its anygood, and if it works, if it isnt successful as a logo i'll be makin a new one most likely
  3. Suh Dude

    Recreation Zelda Logo..

    Well, I have been invited to a Zelda Mod.. and I felt making a logo for the mod.. so here.... anything to fix?
  4. Suh Dude

    Naruto Logo Design..

    :o Crits? Saved the logo in psd for once :D *Dont worry about the quality of the pic* *transparent*
  5. Gama

    Logo

    Can someone make me a logo for my guild. It is a imperial from SWG and i need a logo can someone plz make me a logo using star wars stuff it must have the imp logo on and also say Imperial Order on it cuz thats the name of the guild thank u.
  6. Enix

    Half Life 2 Logo Contest

    Half Life 2 Logo Contest Ok, and here are the rules: -------------------------------------- Use THIS logo Any size you want No specific style, just do what you do best, but it MUST be based on the logo --------------------------------------- The Winner will be declared by...
  7. Enix

    Half Life 2 Logo [PSD Inside]

    I made this cause of the off chance someone might make something cool with it, heres the pic: And the PSD download link: Click Here Credits go to valve for HL2 font.
  8. M

    DBA Logo sig

    What do you think of this?)JUST LOOK AT MY SIG)
  9. N

    Unreal tournament logo

    made an logo for my UT site
  10. B

    wallpaper with logo

    made a wp to go with my winxp theme.. brownish its again based on the logo... just tried a newer blen in http://users.pandora.be/battusai/desktop_logo.jpg PS: beware, its 1280*1024 (my resolution) and weighs 250kb PS2: this is like first wallpaper i ever did -_- have no idea of how...
  11. I

    help with personal logo

    I have the logo i want but i just dont know what to do or where to put it i think i have to have someone host it or somptin? help :( :( :(
  12. Suh Dude

    TEh Elemental fighters Logo Contest

    Wanna be a admin? If you when u win a supermod prize at my forum I got permission from Light Scream Ok heres the rules 400X400 Hight+width Must be releated to dragonball z * MUST BE TYPE OF SAIYAN*Do not include Raditz. Must have Elemental Fighters name in it No rippys Prize: SuperMod...
  13. S

    New DBNG logo

    well heres a new atempt at a new Dragonball NG logo, its simple, cuz thats what i wanted, tell me any crits because its sorta a WIP, well here it is:
  14. Optional

    12 Logo Thingies

    New clan. Pick your favorite. List: http://members.lycos.co.uk/optional3336/infiniteperfection/ Comparitive: http://dmz.flagrun.net/phpBB2/viewtopic.php?p=158548#158548
  15. OubliezJe

    My Mod LOGO! CRITZ!!!

    http://www.freewebs.com/esoldiers/websalbum.htm should be the first one :) [SIZE=3]CRITZ!!! needed
  16. I

    can anyone make me a logo?

    hey can anyone make me a logo.. like an ice dragon or somn... just make it good.. if so u can just pm me or reply to this thread :smile:
  17. Death The Jedi

    Post your first PS thing

    There's mine.. it was called Apparations.. post yours
  18. N

    logo?

    i have a clan-site, and i need a logo, sounds cool 2 me, some1 make a logo 4 me? dont matter whats in it. but plz i want to see ''e.s.f'' in the logo, thx iin advance ps: my site is dutch, but i wanted to show anyhoe: my esf clan
  19. H

    Glowing Smo SSJ2 Goku

    Heres an edit I made a while back.. complete with glowyness... A few people wanted me to edit my SSJ2 Goku from a while back. Said the hair was messed up. So here it is: <BR><IMG SRC="http://images.deviantart.com/i/5/d/2/Glowing_SSJ2_Goku.jpg"><BR> Hope you like. Credits go to Smo for making the...
  20. Optional

    SnS_Showdown

    I made this map a long time ago when I was in |::Z::|. I forgot about it and thought I might as well release it. It has a few bugs in it, but I really don't care about it. Its logo is old. It says "|::Z::|". I would fix this, but I don't feel like recompiling just to fix a damn logo. This map...
Top