gotta

  1. Vengaurd

    Masenko test

    i've gotta new masenko in beta form but my tester doesnt like it and cant put his finger on why. who ever wants to become me temporary beta tester, email me
  2. R

    Master Roshi for ESf Beta

    I am a new member to this forum but I am in the process of trying to make a MASTER ROSHI model for ESF Beta (becuase someone requested it in the Last requests thread! I am having a little trouble finding side views of him in the black suit from the Worlds Strongest Movie and I also need just...
  3. ]\/[ITCHELL

    Models????????

    i would like some models to REskin but if you give them put your name in the readme or something so I can give you the modelling creds my E-mail is [email protected] P.S. put it in a winzip or a winrar file otherwise I cant open it
  4. Bryggz

    Gotenks form1/2 models complete, but i gotta problem

    hey guys my models for gotenks are complete (no pics yet, stay in suspense! muahahah! lol...) BUT for some reason every time i try to compile....it freezes mid-way, anybody ever have this problem? if so then help me out!!
  5. G

    My map

    http://www.teddy.cistron.nl/map/ Just started , what ya guys think so far?
  6. Darkshadow

    To AZN plz read

    read next message
  7. K

    New siggy. Critz plz

    Dig this.
  8. Bryggz

    I need someone to host my models on their site

    hey guys my website is kinda *** in the butt and i cant figure out how to make download links yet, so can anyone host my files for now? i got my ussj trunks completed, at least the first version
  9. -Dark Shadow-

    3dsmax

    where do you get it from and is it to make models?
  10. C

    Resizing existing skeleton

    Resizing existing skeleton[Update] Does anyone have the address of a good tutorial for skeletons, mainly with info on resizing an existing one. Preferably useing 3DSmax but milkshop works too. Unless any of you can explain it here for me please. EDIT - I figured out how to resize the...
  11. S

    How do i...

    get my own avatar? i cant figure out how to get my own avatar. *edit* nevermind... i figured it out. gotta have over 50 posts can you delete this now?? please!!?? thanx..
  12. G

    Gotenks HA!

    Yep check this one, I didn't have time to clean it up so heres what Gotenks looks like so far doing one of his "signature' moves tell me what ya think :yes: http://www.angelfire.com/anime4/gohanmsx/Img00011.jpg Copy and Paste!
  13. R

    about ssj3goku

    [COLOR=red] I THINK THAT SSJ3 GOKU HEAR NEEDS TO BE MORE CLOSES TO HIS BACK AND A LITTLE MORE LONGER:\ but other than that its hot:D
  14. R@!D3R

    Jaredster's Sig I made for him

    Well, it's 4:15 am I'm damn tired... I wanted to get this done though... I used 3dsm and Photoshop. What you guys think but please keep in mind it's 4 am Thanks
  15. S

    map request

    map request can someone make a map with parts that you can destroy. something like city were parts of biuldins blow up when there damaged anouth. or cars parked on the steed etc. and come some one make a forest map. a huge forest with gokus hous in the midle
  16. fatmanterror

    New Vegetto

    well i made a new vegetto, its animated and everything, just gotta finish the skin
  17. D

    Melee, you gotta love it!

    Man when you figure out how to melee well it's the best thing to do. Adding in beams makes it even better but melee'ing takes some skill to get right. Only thing is some people make a big deal out of blocking. So in order to make it a little better for all those who are bad at it and those who...
  18. Loki

    Website BG

    Im requesting that someone makes me a BG for the website im creating Vegetto's Domain. Like always Blue and Black fav colors to make bg out of. Maybe include a pic or 2 of Vegetto in it with its opacity down. Whoever does this for me will have full credit shown on the site with either ur esf...
  19. S

    could some1 ....

    .... make a hole dustructable c00l map for the ALPHA?? cuz master-dorn doesnt want to releas his map (i think). but try make a c00l destructable map (if you guys want offcource). :p
Top