Wwf Smackdown

-[gF]-Tien

G
Guest
i also got for christmas two tickets to WWF smackdown Teusday january 6,2001 in madison square guarden in NewYork!!
anywaysi was thinkin of holdin a sign like "esforces.com" or "ESFORCES RULES" hehe
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Nov 24, 2001
Messages
9,707
Best answers
0
it should say ESF RULES!!! and put the site on it
 
Retired
Joined
Nov 24, 2001
Messages
0
Best answers
0
yeah dude, like wave it up the air, and wave it over the ground, and yelling ESF rulezz. yeah dude awesome!!!...........that would be mostly pathetic if you ask me....:S
 
New Member
Retired Forum Staff
💻 Oldtimer
Joined
Nov 24, 2001
Messages
1,552
Best answers
0
Yeah, maybe so, but it would be damn funny.

Noah
GreenTaco
 
Retired
Joined
Nov 24, 2001
Messages
0
Best answers
0
yeah true, i do would like to see them do that :p. i would laugh like hell :p
 
New Member
Joined
Dec 23, 2001
Messages
273
Best answers
0
that would be an ausome way to promote and you may want to put Earth Special Forces becuse people wint know that ESF stads for :D
 

-[gF]-Tien

G
Guest
lol i wish
anywayz im gnna put Esforces and then esforces.com on the bottom
 
Death from Above
✔️ HL Verified
🚂 Steam Linked
💻 Oldtimer
Joined
Nov 25, 2001
Messages
4,942
Best answers
0
careful tho funi those bastards might see
highly unlikely tho they would probally be shutting down pplz dbz fan sites and other mods
 
Live free or die by the sword
Retired Forum Staff
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Dec 1, 2001
Messages
7,416
Best answers
0
It doesn't matter much cause his tickets are for Jan 06 2001. :)

He'd have to have Trunk's time machine to see the show. :devgrin:

LOL, have fun man, but check the date on your tickets and call city hall to find out if the deed to Brooklyn Bridge is real.

(Just Kidding :))
 
Lost in space
Banned
Joined
Dec 7, 2001
Messages
56
Best answers
0
aaagagaghhhhhh i wanna go to smackdown u git!!!! instead of taking a sign stay home play esf and give me tickets! lol
yeah that would be cool for a esf sign but it must stand out so make it really bright also can u put billy gun is shit on it:)
 
New Member
Joined
Nov 26, 2001
Messages
18
Best answers
0
They take away all signs with profanity on it, i know from experience. not gonna say what was written on my sign, but lets say it involved trish, stephanie, and a dildo....
 

Users who are viewing this thread

Top