ther

  1. ssj999vegeta

    red saiyan aura

    im making a red saiyan skin and i wanna no if i can change the aura for just my skin and not every skin cos i have changed the saiyan aura but now all saiyans are red saiyans
  2. L

    Cooler Model

    i've deciced to try a cooler model but cant seam to find any good pics of him.. can any of you post any if you got them... or post any sites that a lot of pics of him? thanks a lot.
  3. T

    ahhhh help plz!!!

    any 1 know of a site for tutorials for noob modelers cuz i wanna make some models and get into it >_< i got the prog but dunno wat to do lol
  4. D

    My SSJ5 GOKU MODEL!!!!!!!!!!

    this is the model let me know wut u think im trying to take the extra 300 vertices off the model so i can finish it but here is a a preveiw and let me know wut u think
  5. G

    Hmmm, could some one make a USSJ Goku?

    I saw goku once become a USSJ and if some one could make a model for esf i will be very happy 10x;)
  6. D

    editing sprites HELP!!!!!!

    I need some help:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: I would like to know if there is a way to edit the sprite files in efs and if there is a program required let me know wut it is and where to download it please, if anyone can help me with this i would be very thanxful.:D
  7. S

    hahahah

    dis is assholllllllll hahahaahhaahahahah:talk: :talk: :talk: :talk: :talk: :tired: :p :)
  8. S

    some one make me a sig plz and avatar

    Can some one plz make me a final fantasy sig and avatar thank you in advance
  9. P

    Milkshape 3D

    Allright. Im a very very newcomer for this program. All i can do so far is draw circles and so on. I dont have anything to show off. All i want to know is if any of you know a good tutorial for very very bad beginners. If ya do just post em ther. Thanx My thought of the day: Diamonds are...
  10. dudeman

    dman_snakeway

    hey all another map is finished.. it was suppused to be esf_snakeway but i had to change the name to something else so i made it dman_snakeway.... screenies: http://members.lycos.nl/simen/snakewayscreenies.zip the map: http://www.redsaiyan.net/filedb/pafiledb.php?action=file&id=144 also...
  11. S

    how to skin lol

    hi guys thnx for learning me modelling but now i wanna learn how to Skin !0!:] and how i can import a esf model cuz hl = .mdl 3ds max = .max so plz help me with that to thnx anway :p
  12. R

    I just have to say this

    it started about 1 a 2 months ago..i ripped the vegeta ned made very very stupid......(i can post pics later if u want) before that day al of my models sucked so bad:)........and me being foolish and ripped a model(tha vegeta from ned) the next day i was banned on 2 forums dbq and bfp...my...
  13. imported_Mirai_Trunks

    why !!!!

    For some reason my ms3d doesn;t like to compile my qc file!!!>. it won't compile the reference part. if i do it without the reference it finishes compiling my qc file... can someone that uses ms3d see if it is just my computer? if you wana try em let me know and i will email the files to...
Top