WhERES OuR PrESENTS?!?!

New Member
Joined
Dec 6, 2001
Messages
0
Best answers
0
sure, zero gave us a present, BUT MASTA, VASS, SS_VEGETA, PCJOE... WHERE ARE OUR PRESENTS?!?!?
 
Lost in space
Banned
Joined
Sep 1, 2002
Messages
0
Best answers
0
lol damn right, give us more screen shots or something!:talk:
 
Retired
Joined
Nov 24, 2001
Messages
0
Best answers
0
yeah i feel totally left out :( i guess some peeps willl feel the same about this :(

j/k :D
 

-[gF]-Tien

G
Guest
i got grand theft auto 3 final fantasy X metal gear solid 2 soldier of forune!!!!
THEY ALL FREAKIN RULE
 
Retired
Joined
Nov 24, 2001
Messages
0
Best answers
0
you ****ing spoiled kid!!! sorry i just don't have a PS2, and i don't get 4 games, and those games own!! i would play MGS2 and FFX all night, the rest will come later :) i'm more an RPG/adventure kinda guy :)
 

-[gF]-Tien

G
Guest
hehe srry to hear that :laff: j/k hehe
Final Fantasy X is just breathtaking !
the cinematics are so realistic
 
New Member
Joined
Dec 23, 2001
Messages
273
Best answers
0
I get shit for Christmas my mom gets me something from the Dollar store and my dad only gets me something under $50 and that is with heavy discrestion all of my reletives are dead except for an mentaly damaged uncle so I would say I have an horrible christmas :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
 
New Member
Joined
Nov 26, 2001
Messages
9
Best answers
0
u should at least let us see some ssj or some of the new models not just vegeta or just somn new
 
New Member
Joined
Nov 24, 2001
Messages
459
Best answers
0
Well **** me guys! Sorry for having a personal life! Maybe I should just slave away infront of the computer for my entire christmas vacation for all of you! Yeah! That sounds ****in fantastic!
 
Banned
Banned
Joined
Nov 26, 2001
Messages
804
Best answers
0
I dunno about you guys, but my christmas was kinda decent. I only got 2 games...Aliens vs Predator 2 and MGS 2.

Also got the cowboy bebop boxed set
the alien legacy boxed set
and 5 dbz dvds
plus 90 bucks and a new pillow
and a few other things, cant remember :)
 
New Member
Joined
Dec 26, 2001
Messages
5
Best answers
0
And i got clothes, a car cleaning kit, tools, a DVD-Rom drive, new headphones, shoes, and basicly DragonMod Z (which is cool IMHO) and ESF 2.0 which don't work (see post and ANSWER ME PLEASE!!!!!)

other than that, basicly a boring christmas.

My brother (way older than me) got an X Box for christmas, w/ the second controller, the DVD S***, 5 games, includin Halo and Project Gotham Racing (Halo KICKS ASS!!), and that's it. i had fun playin X Box w/ him. but, i prefer my computer myself
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Nov 24, 2001
Messages
9,707
Best answers
0
jesus crist man im sure the team has a life past esf...

ur all demanding way too much.....
 
Coder - Harsens sidekick
💻 Oldtimer
Joined
Nov 24, 2001
Messages
1,981
Best answers
0
Well, on chrismas day, i had 2 decisions.
1) Skin buu
2) Play final fantasy X
Guess what i choose:)
 
Death from Above
✔️ HL Verified
🚂 Steam Linked
💻 Oldtimer
Joined
Nov 25, 2001
Messages
4,942
Best answers
0
hehe buu would have been nice but there is a life outside esf
 
New Member
Joined
Nov 25, 2001
Messages
126
Best answers
0
hmmm make a game or play a game well being as lazy as i am , play

stop teasing me you bastards i live in the uk and mgs2 and ffx dont come out until next year so i have to play gta3 every day cant complain it kicks arse though
 

Users who are viewing this thread

Top