vegetto

Status
Not open for further replies.
New Member
Joined
Jun 22, 2003
Messages
480
Best answers
0
Wow..Lookin great there, dan-san! Keep it up!

Crits from n00b...:

Ears look a little...squarish and cut out, and don't forget his kai earrings.;D

BTW, I'm sure you already know this, so I shut up now.:p
 
Active Member
💻 Oldtimer
Joined
Nov 18, 2002
Messages
4,201
Best answers
0
and i only can say.......... good JOB
 
New Member
Joined
Sep 20, 2003
Messages
26
Best answers
0
oh! I forgot bout kai earrings. I'll make it soon :) . update,

 
New Member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
453
Best answers
0
Srry but looks really crappy..
Obviously your previous majin vegeta head, only with improvised Vegetto hair..
It's not that i don't support edits, but this head really just doesn't fit Vegetto..
 
New Member
Joined
Sep 17, 2003
Messages
107
Best answers
0
nice job man, just add the earrings and all i gotta say it 3 words man.
Good ****ING Job.!!
 
New Member
Joined
Mar 18, 2003
Messages
609
Best answers
0
have to make a bigger upper body....
still looking great!
is it 100% your work?
-off-topic: Ominion, your first sig is way too tall! maximum is 600x200
 
New Member
Joined
Sep 20, 2003
Messages
26
Best answers
0
yeah, 100% my work. Just edit my majin vegeta :D . Finish, vegetto. critz?

 
New Member
Joined
Nov 4, 2002
Messages
41
Best answers
0
Looks really nice.... damn good model. I find the upperpart of the boots a bit dark though.
 
New Member
Joined
Jan 6, 2003
Messages
383
Best answers
0
is it just me or does it look blurry? anyway , gj
 
Force Pit Member
Joined
Apr 30, 2003
Messages
594
Best answers
0
wow nice job dan ^_^ but something is wrong with the chest area... i can't put my fingers on it but its just not.... right...
 
New Member
Joined
Nov 30, 2002
Messages
305
Best answers
0
hmm sorry to do a bubble burst, but it looks slieced together. obviously the face skin color doesn't match the rest of the body and there are some minor proportional problems !

i think u finished it and ain't gonna work on it again but take my critz for the next time
 
New Member
Joined
Sep 20, 2003
Messages
26
Best answers
0
no , still need to be fix, n I don't understand what neon said "i can't put my fingers on it but its just not.... right..." chest area.... I'll reskin his body n hand.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Top