Question about esf 1.3

New Member
Joined
Mar 1, 2005
Messages
589
Best answers
0
Lol thats wut i would like to kno myself heh. By the way nice krillin
 
Base belongs to me.
👑 Administrator
🌠 Staff
✔️ HL Verified
Discord Linked
Joined
Nov 30, 2002
Messages
10,777
Best answers
0
We shall not reveal our secrets!.. *runs*
 
Freelance Mappzor
💻 Oldtimer
✔️ HL Verified
🚂 Steam Linked
Discord Linked
Joined
Nov 21, 2003
Messages
17,065
Best answers
0
You never know.









Nor do i ^^

/goes play 1.3/
 
The Viking
💻 Oldtimer
🚂 Steam Linked
Discord Linked
Joined
Sep 29, 2002
Messages
4,803
Best answers
0
Yep, it's in there alright. D: But don't try to open it. Or else I'm affraid we'll have to send Phil after you.
 
New Member
💻 Oldtimer
✔️ HL Verified
Joined
Mar 29, 2003
Messages
4,765
Best answers
0
FF|Skyrider said:
We shall not reveal our secrets!.. *runs*
No more pie for you! ;/
 
New Member
Joined
May 1, 2006
Messages
665
Best answers
0
... Is that really there in that map?

Arrival right?....
 
Freelance Mappzor
💻 Oldtimer
✔️ HL Verified
🚂 Steam Linked
Discord Linked
Joined
Nov 21, 2003
Messages
17,065
Best answers
0
And yes its there. But you cant get in without a super seecret password. Wich consists of 1000 characters (numbers and special characters included).

I wish you luck finding it ^^ (but than again maby i lied about the length XD)
 

seb

New Member
Joined
Sep 19, 2004
Messages
121
Best answers
0
hmm thats interesting, there is a button on the MAP I MUST FIND!
 
New Member
Joined
May 1, 2006
Messages
665
Best answers
0
uuh... Grega's kidding... ^^ eek... i look around, with all the bots idle... i cant open the damn thing with final flash!!!

:(
 
New Member
Joined
Jan 4, 2003
Messages
117
Best answers
0
I think one of these little holes were in older versions too. Just noone really cared for them...I could be wrong...but who knows? Maybe its just a place they forgot to fill in the map at?
 
New Member
Joined
Aug 14, 2004
Messages
766
Best answers
0
I think it's there on purpose, but the team felt that it's unneccesary to make that lil door open to the Gero's lab. It would be too small to fight in, therefor unneeded?
 
Freelance Mappzor
💻 Oldtimer
✔️ HL Verified
🚂 Steam Linked
Discord Linked
Joined
Nov 21, 2003
Messages
17,065
Best answers
0
Actualy there is not enough room behind that dor to make gros lab.

So it was easier to simply make the entrance and keep it shut.
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 8, 2004
Messages
5,216
Best answers
0
Has anyone tried 'noclip'ing through it yet?
 
Freelance Mappzor
💻 Oldtimer
✔️ HL Verified
🚂 Steam Linked
Discord Linked
Joined
Nov 21, 2003
Messages
17,065
Best answers
0
Nope. But i tryed it with spec :p

There is nothing behind there.
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
May 28, 2005
Messages
1,547
Best answers
0
LOL, I'm sure if he called the map "gero" it will have atleast an entrance to the lab -_- trust me, I've tried to bust that open, lol and grega has proof, so yeah, maybe the esf team or the mappers should just make a secret place in each map EXTREMELY hard to find that reveals info into the next version or something super cool!

But that's too late now, since 1.3 is PROBABLY the last, but it would be cool, like there's a button somewhere in the corner of the map, but it just opens a small opening on the total other side of the map, but pretty dificult to notice, just a sound to say that it did something when you pressed the button, oh and you have a time limit to get into the opening, otherwise you have to try again ^^.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top