POTW!

New Member
Joined
Aug 14, 2004
Messages
766
Best answers
0
http://www.esforces.com/team/potw/potw.jpg

there u have it.. i thing it's just a pic. where u've been shooting ki balls or smthng and used the bounce mod -.- nothing special in it i thing :p i have couble pics. of mine own where used bounce mod. i was just thinging of sending 1 of thous bounce mod pics. ro dj :D but i didn't because i wanted to see if there is an new 1.3 pic. T_T i wan't to see 1.3 pics. more than just funky esf pics.
 
New Member
Joined
Aug 27, 2004
Messages
640
Best answers
0
well,thats a nice picture.i think they want us to suprise us with 1.3 till it comes out.
 

Eon

TeeHee
Banned
Joined
Dec 20, 2002
Messages
5,341
Best answers
0
Yea, it's really nothing abuot 1.3, it's just a user submitted picture...since users can submit the POTW and stuff. :eek:
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Feb 28, 2004
Messages
1,392
Best answers
0
at first I thought it was my suggestion for gohan's explosion, but I see I was wrong.

Curses!
 
Senior Member
💻 Oldtimer
Joined
Feb 6, 2002
Messages
1,675
Best answers
0
Dewd In Ћe Newd said:
LOL! KI BALLS :O!!!! HOW DO THEY DO IT?! :/
It's pretty simple, every char has them, just select the second weapon slot and fire away.

But jes, send in more fan made pics! We don't like having to work.
 
The Sinister Minister
Retired Forum Staff
💻 Oldtimer
Joined
Nov 25, 2001
Messages
3,637
Best answers
0
VeGeTTo said:
i thaught potw were form 1.3 :(
As mentioned previously, fans are allowed to submit pictures to be posted as the POTW.

Naturally, there will be pics from 1.3 thrown in from time to time, but why spoil everything? :smile:
 
Active Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Jul 13, 2004
Messages
1,232
Best answers
0
Yeh that Topic has some nifty Pictures in there LMAO ^^
 

sub

Active Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 18, 2003
Messages
5,960
Best answers
0
To bad I deleted all of my ESF pics. I had a bunch of cool ones I could have submitted.
 
Senior Member
💻 Oldtimer
Joined
Feb 6, 2002
Messages
1,675
Best answers
0
Ravendust said:
Just stick my pics thread in there :p
You have some nice pics, but mostly because it's ESF we really do need the original models and sprites and non-plugin kind of screens or else people will think the game has something it doesn't. Like Adult Gohan or SSj4 Goku, then they'll spam the boards about it.

Some cool screens in that thread though.
 
Active Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Jul 13, 2004
Messages
1,232
Best answers
0
That is one of ESF 1.1 maps you know :p
 

sub

Active Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 18, 2003
Messages
5,960
Best answers
0
Meh, that was the most popular and my personal favorite ESF map ever...
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Aug 16, 2004
Messages
2,309
Best answers
0
Meh, its nothing real special. It's kind of cool, but if the pics had a glow to them.
 

Naz

New Member
💻 Oldtimer
Joined
Dec 24, 2001
Messages
1,660
Best answers
0
on the subject of that map, I think it's still the best map for esf ever.
 
New Member
Joined
Dec 21, 2002
Messages
408
Best answers
0
agreed ghehehe, might not be full of eye candy but the layout is far better than anything we have now ;)
 
The Viking
🚂 Steam Linked
💻 Oldtimer
Joined
Sep 29, 2002
Messages
4,803
Best answers
0
The map is so plain :( It should be revised.

Me and Ready should make a tv show called "pimp my map" Ready would be DJibit, I and I would be Big Steel. Together we would pimp the maps of poor mapping newbies, and make them cry.
 
Active Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Jul 13, 2004
Messages
1,232
Best answers
0
LMAO yeh that would rock ^^
DJibit rofl
Big Steel .lol rather Mad Steel ^^ like MadMike ^^

'me wonders how you gonna spraypaint.... oh yeh you gonna use highpimped textures ^^
 

Users who are viewing this thread

Top