Naruto/DBZ Ref's

Active Member
★ Black Lounger ★
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Jul 14, 2002
Messages
6,873
Best answers
0
I'd appreciate it if a few people posted some of Naruto/DBZ Ref's.

And when I google it, they're not the right pics.

I USED GOOGLE ;X
 
New Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Nov 14, 2003
Messages
3,974
Best answers
0
how many more of these threads are gonna be started? this should be posted in the request thread >_>
 

JTR

New Member
Joined
Mar 29, 2004
Messages
234
Best answers
0
The best thing I can give you is to look at Davidskiwan's Photobucket account... There's a few Naruto/DBZ refs...
 
Force Pit Member
Joined
Nov 14, 2002
Messages
767
Best answers
0
try google site search instead of image search, you can usually find some gret sites, i think the keyword for dBZ is setti, so try searching for Dragonball setti, and try looking for just naruto fan sites for your images, sometimes you get lucky and hit the jackpot ;)

If your talking about pictures liek david skiwan draws tho, your are highly mistaken if you think most companies put those images up on the web, you can try looking, but the character sheets are usually keps confidentail and only released to projects using the title (like budokai for instance). You can't expect there to jsut be the most prefect pictures ever created by man to make your modeling go nice and smooth, as an artist doing mods and models for fun, you are going to be stuck doing a lot of work with subpar, non matching refs that you will have to make due with and use your abilites as an artist to guesstimate what things should look like and how they should go. There, that's it, that is the last of my rants.......for tonight!
 
New Member
Joined
Jul 7, 2004
Messages
326
Best answers
0
bets on how quick this thread is gona get closed.... takers?? takers?
 
New Member
★ Black Lounger ★
💻 Oldtimer
Joined
Apr 15, 2003
Messages
4,628
Best answers
0
all these damn threads, thats why that ref thread was so useful but somebody musta moved it, cuz im told mods arent allowed to delete anything on these boards, so imo they should move it back, it'd stop these threads, and also help out the community, hence why i wanted to create it.
 
Active Member
★ Black Lounger ★
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Jul 14, 2002
Messages
6,873
Best answers
0
I'd use your thread if I could find it ^^
 
Active Member
★ Black Lounger ★
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Jul 14, 2002
Messages
6,873
Best answers
0
For some reason I didn't see the ref's page but you linked me to it, Thanks man \o/

Mod Close this plz
 

Users who are viewing this thread

Top