Goku's spiritbomb

New Member
Joined
May 15, 2002
Messages
55
Best answers
0
Just watched the dbz episode with freeza and goku. There u see Goku doing the spiritbomb ( wow ! ) I was just thinking that in esf goku his spiritbomb is way to weak. it should be able to destroy everything
What attack do you guys like the most?

I like the kameamea allot to

Btw can you see my sig?
 
Defenestrator
Retired Forum Staff
Joined
Jan 4, 2002
Messages
907
Best answers
0
1. Its been mentioned before, but wait till the beta before you assume its underpowered.

2. Please dont ask what attacks we like the most, its an open invitation to flame ppl for their own opinions.

3. Ill get back to number 3 later

4. What sig? :p
 
New Member
Joined
Dec 18, 2001
Messages
52
Best answers
0
Can i have a special spirit bomb that says "If you can read this, you are too close" on it?
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Nov 24, 2001
Messages
1,611
Best answers
0
Originally posted by MrSetzer
Can i have a special spirit bomb that says "If you can read this, you are too close" on it?

Please dont spam...
 
New Member
Joined
Mar 25, 2002
Messages
512
Best answers
0
i asked about spirit bomb ,too.
i remember that TheNewAkuma said that the spirit bomb will be bigger
 
New Member
Joined
Jun 17, 2002
Messages
27
Best answers
0
you should be able to keep harging the bomb for as long as u want so irt gats bigger and bigger but fairly slowly cause its so strong. that way its more to the show
 
New Member
Joined
Apr 29, 2002
Messages
207
Best answers
0
due to the scaled down even if they havent changed the genki dame then it will at least be 4 times the size it was in the alpha which is preaty big. but i suppose they changed it to so i guess its gunna be real good. ooh goku will be a power to be reaconed with :p

 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
May 11, 2002
Messages
1,095
Best answers
0
I do think it has more power.

And for geocities rename the jpg to txt

LOL
 
Live free or die by the sword
Retired Forum Staff
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Dec 1, 2001
Messages
7,416
Best answers
0
Originally posted by Sierra Sonic



Please dont spam...
Please don't be a back seat moderator.

Oliver, try Boomspeed or Your Sig Host instead.
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Nov 26, 2001
Messages
1,428
Best answers
0
Dont think the spirt bomb has changed in the beta so it will be WAYYY bigger than the current one, so no more compalints of a small one.

BrunO
 
New Member
Joined
Dec 23, 2001
Messages
273
Best answers
0
Originally posted by MrSetzer
Can i have a special spirit bomb that says "If you can read this, you are too close" on it?
LOL
 
New Member
Joined
Nov 24, 2001
Messages
610
Best answers
0
Originally posted by MrSetzer
Can i have a special spirit bomb that says "If you can read this, you are too close" on it?


omg that is funny as hell. LMAO. i think there should be 2 types of sb. one that you hold in your hand the other the huge one.
 
New Member
Joined
Dec 18, 2001
Messages
52
Best answers
0
Originally posted by Sierra Sonic



Please dont spam...
I didn't spam, it was a legit question so there..and i do want one like that. Maybe with a smile face on it or somethin.
 
New Member
Joined
Dec 23, 2001
Messages
273
Best answers
0
LOL please stop I am dieing of laughter :cry::cry::cry::cry:

and yes Primary faster charge and better aimable small hand spirt bomb and than the very slow charge MASSIVE sprit bomb
 
Sound Artist
Joined
Jan 18, 2002
Messages
887
Best answers
0
Bah, Beta Spirit Bomb ain't any easier to hit anyone with it. You could have it instant kill and have it rarely hit someone. You'd have to be blind not to see the huge ball coming at you at 5 Mph.
 
Pwns Mastasurf at TF2
Retired Forum Staff
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Dec 7, 2001
Messages
5,115
Best answers
0
There is a concept called game balance though ;P
And also, how many different sagas are represented here? :p I don't watch the show, but I know enough that Cell, Buu, and Frieza we're all different story arcs :p As such each character was at a different strength at different times through the series :p

-Karrde-
 
New Member
Joined
Dec 23, 2001
Messages
273
Best answers
0
yea we all know that just that it was kinda impossible to hit anyone with the sprit bomb
 

Users who are viewing this thread

Top