Ferst Modal Evar!

Lost in space
Banned
💻 Oldtimer
Joined
May 2, 2007
Messages
1,386
Best answers
0
lol, nice, kinda same as my first one. U should've smoothed it IMO, it'd look better, and for the mouth, is it a hole or just paint?
 
Active Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 6, 2004
Messages
2,275
Best answers
0
lol, nice, kinda same as my first one. U should've smoothed it IMO, it'd look better, and for the mouth, is it a hole or just paint?
Smoothed it? Like AA? Coz it's meant to be low poly mate. The mouth is just painted also, I'll probably remodel him high poly with a mouth and **** later.
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Apr 14, 2005
Messages
4,022
Best answers
0
I'd say it's pretty accurate, but I think the feet should be a bit shorter and rounder. :3
 
New Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Nov 14, 2003
Messages
3,974
Best answers
0
how hard is it to make a pink ball?
 
Lost in space
Banned
💻 Oldtimer
Joined
May 2, 2007
Messages
1,386
Best answers
0
quite frankly, it is just starting so, U see, he did the legs (that was the hardest part of model). Then making eyes and mouths is still good job.
@ww what program are U using?
 
New Member
Joined
May 31, 2006
Messages
166
Best answers
0
quite frankly, it is just starting so, U see, he did the legs (that was the hardest part of model).
it is? I always thought it was the hands >_> for me at least lol.

Anyways, It might be basic, but I love it.. The face expression and the comment is making laugh in RL, it just fits the render..

cant really comment on anything to improve on, next time try something slightly more complex.

Other than that, I find it so funny I just want to kick it...

Glode
 
Active Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Nov 6, 2004
Messages
3,055
Best answers
0
Looks good to me. Especially considering it's your first model.

WTF? Spunky's commenting in the modelling section? It must be boredom!
 
Lost in space
Banned
💻 Oldtimer
Joined
May 2, 2007
Messages
1,386
Best answers
0
warren, tell me what program u used, just plz don't say it is Milkshape, I can give U good tuts for all other programs but that one :X
 
Mr. Preacher
💻 Oldtimer
Joined
May 7, 2002
Messages
1,344
Best answers
0
Onslaught you should talk like HK-47 so people know when your asking a question or making a statement hahaha!

/me points at smith's sig!

*on topic*
Nice kirby, are you going to do any other versions like sword kirby or fire kirby?
 
Active Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 6, 2004
Messages
2,275
Best answers
0
Onslaught you should talk like HK-47 so people know when your asking a question or making a statement hahaha!

/me points at smith's sig!

*on topic*
Nice kirby, are you going to do any other versions like sword kirby or fire kirby?

MAYBE

more pic

 
New Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Nov 14, 2003
Messages
3,974
Best answers
0
Onslaught you should talk like HK-47 so people know when your asking a question or making a statement hahaha!

isn't that what question marks and punctuation in general, are for?


and if i wanted to be deliberately facecious, i would say something like: hey look at that, you modeled a boob with two nipples instead of one!
 
Active Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 6, 2004
Messages
2,275
Best answers
0
So your saying (by deduction of facts given to me) that your girlfriend (and every other 'boob' youve encountered) has tiny red feet a mouth and two eyes attached to her muffins..? She should see someone about that.
 
Live free or die by the sword
Retired Forum Staff
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Dec 1, 2001
Messages
7,416
Best answers
0
Ahem, the hostilities should end now. Both sides.
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 14, 2003
Messages
1,397
Best answers
0
lol no matter how you slice it Gir, err Onslaught is right.
 
Active Member
💻 Oldtimer
Joined
Jun 6, 2004
Messages
2,275
Best answers
0
lol no matter how you slice it Gir, err Onslaught is right.
Yeah nice call on that, IT'S MY FIRST MODEL, nice encouragement ****heads, I'll never model again because of this ****.

smacktards
 

Users who are viewing this thread

Top