New Member
Joined
Apr 17, 2003
Messages
475
Best answers
0
Ok , i v been floded with PM , asking about evm about evm ,
Wele , evm could be done anyday now , but itl be released in 3 months , becuse it has lots of bugs , also , modeling i think is close to 60 % , becuse were modeling auras for diferent ascendation , also here the trunks , that , will be used in EVM , i only did norm now , But hel be

NORM /ssj/USSJ(bojac)/Oazauru (trunks never got to oazaru but we make it)

Credit :Azn , Xstortionist
Skin : me (xept hair , still working) -

The model s not for release!

He re he is , i l keep updating soon
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Jan 17, 2003
Messages
1,276
Best answers
0
Isn't that Logans Trunks????? edited?? I thought he said no editing or using his model on any thing like your EVM mod thing.I think you should ask him first because that's his edit of Azn Trunks.Btw fix the pants skin too many folds.
 
New Member
Joined
Nov 24, 2002
Messages
598
Best answers
0
Off topic - Is there any original stuff in EVM?

On topic - The only real problem I see is the face it looks kinda weird
 
New Member
Joined
Apr 17, 2003
Messages
475
Best answers
0
yeah , kid buu , super buu , goku , vegeta , gohan will be original
Besides what you mean original like EVm ripped something :S
 
New Member
Joined
Jun 17, 2003
Messages
290
Best answers
0
Consiterin that u ripped stuff a few times, This wouldn't be a suprice .
 
New Member
Joined
Apr 17, 2003
Messages
475
Best answers
0
3 times to be exat , smo s tut pic , and nuttzy s gohan on pic (2 times0
Wele dont worry i wont rip again , beside why would i , now i can skin and model
 
New Member
Joined
Jun 17, 2003
Messages
290
Best answers
0
U can ? Everyone can . But the question is , Are u any good at it ? >_>
 
New Member
Joined
Apr 17, 2003
Messages
475
Best answers
0
its har for me to answere your question , wele at skining mybe so , on modeling not completely
 
New Member
Joined
Nov 24, 2002
Messages
598
Best answers
0
Lol ok thats good ;D because I was hoping you guys wouldnt just use others models reskinned. I dont think theres too many people around here that are any good at modeling cept for the select few that have been named mostly already.
 
Member
✔️ HL Verified
🎈 Advanced
Joined
Mar 26, 2003
Messages
435
Best answers
0
Hmm i think trunk's hair looks a bit funny. I dunno maybe a bit too high?
 

Eon

TeeHee
Banned
Joined
Dec 20, 2002
Messages
5,341
Best answers
0
I think you overdid the folds and wrinkles on him, too many folds on the pants don't really make the skin look that great.
 
New Member
Joined
Dec 19, 2002
Messages
364
Best answers
0
i asked no one to use this trunks.those damn germans got to you didnt they.GAH damn germans
 
New Member
Joined
Nov 30, 2002
Messages
305
Best answers
0
shut up u rassist :\ im german too and am i a ripper ? NO. you and ur prejudices are getting annoying. o_O

@topic: looks "ok" for now. every1 who wants to see original stuff for evm, wait til im finsihed with my newest creation ;)
 

almostdeleted

A
Guest
1. That is AZNS trunks.. Logan just edited it. YOu can NOT released.. You dont have permission from logan or azn, azn does not want his trunks released to the public, so I suggest you dont use that in evm.. Cause its not yours.
 
New Member
✔️ HL Verified
💻 Oldtimer
Joined
Jun 17, 2003
Messages
3,397
Best answers
0
I agree i still have logans but i can see Ultra ripped Zererths skin compare it and study it
 
New Member
Joined
Feb 18, 2003
Messages
862
Best answers
0
nice one ultra i like it^_^ only prob i see is to many cresers in the arms bur thats it gj

at slim ok maybe he followed a tut but i dont think he can rip a skin thats not out lol(plus y would he rip if he can skin?)

so over all i think the skin is great god job ultra^_^
 
New Member
Joined
May 5, 2003
Messages
234
Best answers
0
..This tuely is a Gr8 skin Ultra and dw bout ur mdlin ;), u shall get better over time ;D

..Tweek ;)
 
New Member
💻 Oldtimer
Joined
Mar 21, 2003
Messages
1,207
Best answers
0
mwah, model looks nice, but fold r ugly, and the head looks strange :S change the skin of the head man, it doens look like trunks.
 

Users who are viewing this thread

Top