Dutch Melee

New Member
Joined
Jan 25, 2003
Messages
55
Best answers
0
Hi,
I'm dutch and the text on the mainpage , i don't understand it,..

can someone plz tell me in Dutch

thnx.
 
Lost in space
Banned
Joined
Sep 16, 2003
Messages
65
Best answers
0
Simpel zat,

Het gaat om ki, dat blauwe balkje wat je in je schermpje hebt ingame. Als je die weet vol te houden, win je elke kop-op-kop (oftewel headon). Dus stel, jij gaat in op iemand anders, diegene laad nog even op en valt je dan aan met meer ki, wint hij de 'slag'.

Het targetten gaat met linkermuis, zodra je dan diegene getarget hebt (wat je wel merkt als je linkermuis op hem doet) dan doe je nog eens linkermuis om op diegene af te 'vliegen', dan ga je een stuk harder dan normaal, ook wel 'swoopen' genoemd. Houd rechtermuis in ieder geval ingedrukt, op die manier sla je iemand.

Melee is wapen nr 1, natuurlijk.

Het gaat om simpelwegs twee dingen, ki, en het swoopen. Het is niet al te stijlvol en leuk, maargoed, word vast ooit wel beter.

Zodra je je blauwe balkje volhoud (en dan bedoel ik ook vol), en gewoon goeie timing aanpast, kom je er wel.

---------------

Some explanation in dutch. If anyone cares to translate, go for it. Could've PM'd it, but I havn't seen this topic get closed yet, so I thought it was allowed. Anyway, I'm sure he'll understand.
 
New Member
Joined
Apr 16, 2003
Messages
507
Best answers
0
LOL i actualy think he wants us dutch guys to translate the text shown on the main page about the new melee system...

well you just find your selve a online translator...
 
New Member
Joined
Feb 2, 2003
Messages
114
Best answers
0
Hehe, leer hoe je engels moet verstaan.

Hehe, learn how to understand english.
 
Lost in space
Banned
Joined
Sep 16, 2003
Messages
65
Best answers
0
Die tekst op de homepage is toch pure onzin. Van die hallucinaties die ze in de nieuwe versie van esf mieteren. Moet je niet aan denken, ik moest huilen toen ik 't las, dat zoiets in werking word gezet.

Naja, komt erop neer dat je een kleine 15 knoppen moet gebruiken om te slaan/combo/whatever. Tussen elke move zit een halve minuut, want hey, moet er wel goed uitzien he!!!!

Melee, zoals 't nu is, en zoals ik 't beschreef, is ook belachelijk, maar ik doe t er maar mee. Neem maar geen vertaler voor die onzin, is 't niet waard. Wacht maar af wat je op je bord gegooid krijgt, en doe 't er maar mee, zo werkt 't hiermee.
 

Eon

TeeHee
Banned
Joined
Dec 20, 2002
Messages
5,341
Best answers
0
Location
Dallas, TX
Closed, this seems like a situation that'd be easier to do via PM
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom