doin

  1. PiXel

    Pixelz doin M0dels! wewt!

    uhm im quit disinspired since a long time and just doing alot of bored shizzle... well i got a project on work and weelll, y know ill just post any models i wlil do in the next time simply in this thread, im would love to know what you will think of :) well so heres my first model...
  2. Kaination

    New style im doin

    well heres a new style im doin... this is the best one ive done of this style. im still trying to figure out how im going to do all the stuff or if i wanna keep how its currently drawn. any suggestions? (BTW its not done, and the thing around its neck is a hood :p)
  3. Hyper Chi Aura

    Good reflexes or am i doin sometin wrong?

    Okay it might be just my skill level, but when I fight some people and they are using basic melee, they can hit u and sned u flyin and do it again conesctutively. Yeh thats easy, but when they start teleportin and they know exactly where u are. How can they teleport to a new spot and come at...
  4. L

    how to model

    i dont know how to make model/skin plz help
  5. VivaLaPineapple

    fun without filters

    since ive been doin alot of a work with filters lately i need a break and started messing around with line art. comments and critz would be aprreciated. conisdering i used alot of trend whore techniques i may also do one of my spoof tutorils on it aswell. and since i kow poeple r ganna say...
  6. M

    Zarbon model

    I just found the strangest model Zarbon i is for Vegeta or Trunks they said it will have an transformed form to soon here a pic and the d/l link (p.s i found it didn't make it ) Klik here to Download
  7. ssj999vegeta

    how me colour hair good?

    im making my first skin right and i wanna know how to get the hair colour right, i tried copying the style another model but it did nt look good,how can i do this?
  8. S

    ssj3pack

    K people i just finished my ssj2 pack and now im already thinking to make a new one with ssj3goku, ssj3trunks ,ssj3 gohan, ssj3vegeta
  9. Death The Jedi

    1st wallpaper ever

    Here is the first wallpaper I've ever made, tell me what you think.
  10. G

    Hmmm, could some one make a USSJ Goku?

    I saw goku once become a USSJ and if some one could make a model for esf i will be very happy 10x;)
  11. TimTheEnchantor

    Wow lol first art block..

    I just cant come up with anything, this sucks lol... anyone have a challenge or something and see if I can make it, cuz darn Im fresh out of ideas right about now...been trying for 2 hrs...
  12. V

    FOR PEOPLE WITH Error: Could not find WAD

    Ok I think I have found soemthing here... If you use Worldcraft\Hammer to make your map and you export the .RMF to .MAP . For some reason when you export the .MAP file it doesnt include the WAD file Hard drive Directory name, Ex. C:/ D:/. To fix this all you have to do is open your exported .MAP...
  13. G

    once again

    posting for hell of it
  14. Wuying Ren

    Damn cool picture

    I don't made this but I must show it too you ! Its not drawed it is written.
  15. TwisteR

    Model Request

    i was wondering could somebody make a piccolo with an animated cape? i just want to know if anybody will at least try it.
  16. Final Vegeta

    WHen doin melee

    In DBZ when saiyans (or any other Z fighters) fight you dont c the hands and legs but a fade image of it becuz they hit so fast. It would be cool if you do a hit or kick that it would fade a little becuz of its speed and power? o_o
  17. DiebytheSword

    Some more pics!

    cucumba.freeservers.com\Cucumba's_picture_show.html :D
  18. M

    Adult Gohan Face Skin

    Ok here is my first attempt at a skin I think its coming along very well. Anyway tell me what you guys think.
  19. X

    tornado map

    i have a lightbulb:idea: someone should make a map where u fight i a tornado or something so there would be things using the train entity so if u go to the outer area of the tornado u could get bashed by a huge boulder, but i wanna know if there are any other moving entities that wont hurt or...
  20. Antoine3323

    Mappin help!!

    Hey, I just created one bad ass CS map, but whenever I try to play it, HL just crashes!!! I dont know why its doin that!! Everything is compiling fine, and to the best of my knowledge there are no errors!! Anyone have any suggestions as to what might be the problem?!?!?
Top